Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання»

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. (34). с. 23-34.

[img]
Перегляд
pdf
Download (385kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета «Суспільствознавство» в період 1976–1986 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його викладання. Зроблено висновки про те, що позитивним досвідом цього періоду став організаційно-методичний складник роботи над удосконаленням змісту суспільствознавства: обговорення проблем на конференціях, семінарах і нарадах; експериментальна апробація інновацій, зворотний зв’язок між укладачами програм та вчителями – практиками; використання науково-методичної періодики для поширення передового педагогічного досвіду навчання суспільствознавства.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Дата внесення: 22 Серп 2016 13:29
Останні зміни: 22 Серп 2016 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21770

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу