Арешонков, В. Ю.
(2013)
Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання».
Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. (34).
с. 23-34.
Опис
У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета
«Суспільствознавство» в період 1976–1986 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його викладання.
Зроблено висновки про те, що позитивним досвідом цього періоду став організаційно-методичний складник роботи над удосконаленням змісту суспільствознавства: обговорення проблем на конференціях, семінарах і нарадах; експериментальна апробація інновацій, зворотний зв’язок між укладачами програм та вчителями – практиками; використання науково-методичної періодики для поширення передового педагогічного досвіду навчання
суспільствознавства.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |