Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання»

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. (34). pp. 23-34.

[img]
Preview
PDF
Download (385kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета «Суспільствознавство» в період 1976–1986 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його викладання. Зроблено висновки про те, що позитивним досвідом цього періоду став організаційно-методичний складник роботи над удосконаленням змісту суспільствознавства: обговорення проблем на конференціях, семінарах і нарадах; експериментальна апробація інновацій, зворотний зв’язок між укладачами програм та вчителями – практиками; використання науково-методичної періодики для поширення передового педагогічного досвіду навчання суспільствознавства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration
Depositing User: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Date Deposited: 22 Aug 2016 13:29
Last Modified: 22 Aug 2016 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21770

Actions (login required)

View Item View Item