Педагогічні умови ефективного навчання дорослих

Григор’єва Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 148–152.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті автор розглядає питання підготовки вчителя-філолога до навчання дорослих, висвітлює педагогічні умови ефективного навчання дорослих, визначає виконавчі функції вчителя у дорослій аудиторії. На підставі аналізу характерних особливостей, індивідуальних рис дорослого слухача, що визначають ставлення особистості до навчання, окреслено основні принципи навчання, які сприятимуть ефективності навчального процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 18 Лист 2008 09:41
Оновлення: 14 Серп 2015 18:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2185

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу