Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу

Тарнавська, Н. П. (2015) Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С, Костюка НАПН України, 4 (2). с. 222-233.

[img]
Перегляд
pdf
Download (203kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються батьківскі цінності щодо виховання дитини дошкільного віку, їх сформованість і вплив на взаємодію з педагогом дошкільного навчального закладу. З’ясовуються причини транслювання неіснуючих цінностей. Пропонуються шляхи формування нових батьківських цінностей в процесі взаємодії з педагогом дошкільного навчального закладу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: родинні цінності, батьківські цінності, транслювання цінностей, внутрішня позиція, узгодження цінностей
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 06 Вер 2016 08:46
Останні зміни: 06 Вер 2016 08:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21854

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу