Урок англійської мови як ресурс для розвитку навичок діалогічного спілкування

Зарічна О. В. (2016) Урок англійської мови як ресурс для розвитку навичок діалогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 54–59. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті викладені способи інтегрування діалогічної парадигми педагогічної взаємодії у процес вивчення англійської мови у старшій школі та ВНЗ. Обґрунтовано необхідність застосування комунікативного потенціалу курсу англійської мови для розвитку навичок діалогічного спілкування та особистісного розвитку суб’єктів педагогічного процесу. Розглянуто індивідуальні, парні та групові види роботи, спрямовані на реалізацію означених цілей, з’ясовано механізм їхньої дії у контексті суб’єкт- суб’єктного діалогу. Особлива увага приділяється способам розвитку когерентності групи і міжособистісної взаємодії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діалогічне спілкування, діалогічна диспозиція,когерентність групи, інтрагрупова динаміка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 14:24
Оновлення: 18 Вер 2016 14:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21936

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу