Ляпунова, В. А.
(2016)
Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)).
с. 84-89.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на
початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому
дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування
толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та
педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ,
мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на
формування толерантної поведінки дитини.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |