Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку

Ляпунова В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 84–89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 15:19
Оновлення: 18 Вер 2016 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21941

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу