Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку

Ляпунова В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 84–89. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на
початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому
дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування
толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та
педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ,
мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на
формування толерантної поведінки дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 15:19
Оновлення: 18 Вер 2016 15:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21941
ДСТУ 8302:2015: Ляпунова В. А. Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 84–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу