Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі

Ситняківська С. М. (2016) Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 138–145. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У даній статті представлена технологія та методичні основи організації проведення занять у ВНЗ зі спеціальних дисциплін на білінгвальній основі та обґрунтовані організаційно-педагогічні умови її ефективного застосування в процесі формування соціокультурної та професійної компетенцій студентів немовних спеціальностей. Доведено, що використання даної технології дасть можливість підвищити результатів навчання, адже з її допомогою у студентів формуються як лінгвістичні комунікативні, так і професійні компетенції, зростає особистісна мотивація до навчання, пізнавальна діяльність, а також укріплюється зв’язок змісту професійного навчання у вищому навчальному закладі з потребами сучасного ринку праці у білінгвальних фахівцях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: білінгвальне навчання, технологія навчання, фахова підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Вер 2016 20:08
Оновлення: 19 Вер 2016 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21950

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу