Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі

Ситняківська, С. М. (2016) Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 138-145. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У даній статті представлена технологія та методичні основи організації проведення занять у ВНЗ зі спеціальних дисциплін на білінгвальній основі та обґрунтовані організаційно-педагогічні умови її ефективного застосування в процесі формування соціокультурної та професійної компетенцій студентів немовних спеціальностей. Доведено, що використання даної технології дасть можливість підвищити результатів навчання, адже з її допомогою у студентів формуються як лінгвістичні комунікативні, так і професійні компетенції, зростає особистісна мотивація до навчання, пізнавальна діяльність, а також укріплюється зв’язок змісту професійного навчання у вищому навчальному закладі з потребами сучасного ринку праці у білінгвальних фахівцях.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: білінгвальне навчання, технологія навчання, фахова підготовка
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Вер 2016 20:08
Останні зміни: 19 Вер 2016 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21950

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу