Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів

Шишка, О. Ю. (2016) Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 146-150. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів, курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого- педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно- імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід; психолого-педагогічні умови; програмно-імітаційні тренажери
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 21 Вер 2016 17:24
Останні зміни: 21 Вер 2016 17:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21956

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу