Шишка, О. Ю.
(2016)
Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)).
с. 146-150.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За
критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів,
курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та
мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого-
педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно-
імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |