Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів

Дяченко, О. Ф. (2016) Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 31-35. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз". Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно- спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно- орієнтованого змісту математичної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: математична освіта, бакалавр з системного аналізу, інтеграційний підхід, компетентністний підхід.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2016 17:48
Останні зміни: 23 Вер 2016 17:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21965

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу