Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів

Дяченко О. Ф. (2016) Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 31–35. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз".
Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних
компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно-
спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії
навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним
матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно-
орієнтованого змісту математичної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: математична освіта, бакалавр з системного аналізу, інтеграційний підхід, компетентністний підхід.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2016 17:48
Оновлення: 23 Вер 2016 17:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21965
ДСТУ 8302:2015: Дяченко О. Ф. Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 31–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу