Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів

Клак І. Є. (2016) Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 46–50. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу. З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи, психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2016 17:57
Оновлення: 23 Вер 2016 18:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21975

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу