Клак, І. Є.
(2016)
Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної
компетентності в майбутніх учителів-філологів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)).
с. 46-50.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і
майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування
професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на
створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної
мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи,
психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
23 Вер 2016 17:57 |
Останні зміни: |
23 Вер 2016 18:03 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21975 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |