Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості

Костюк, Ю. С. (2016) Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 55-59. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2016 19:57
Останні зміни: 23 Вер 2016 19:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21978

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу