Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності

Луценко, О. В. (2016) Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 71-77. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: свідоме ставлення, мотивація Національної гвардії України, навчальна діяльність, вища освіта.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Вер 2016 18:25
Останні зміни: 25 Вер 2016 18:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21983

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу