До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі

Найда Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 86–90. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації поставлених завдань перед педагогом.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 22:02
Оновлення: 25 Вер 2016 22:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу