До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі

Найда, Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 86-90. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації поставлених завдань перед педагогом.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Вер 2016 22:02
Останні зміни: 25 Вер 2016 22:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу