Пастовенський, О. В.
(2016)
Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)).
с. 97-101.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті досліджено процес розвитку ефективних освітніх систем. Зроблено висновок, що зазначений
процес у залежності від міри різноманітності систем і рівня соціального капіталу стратегічно
відбувається за синергетичним сценарієм до визначених атракторів – жорсткої системи, систем з
делегованими управлінськими повноваженнями, "м’якої", з розвиненою мережевою взаємодією,
синергетичної. Водночас траєкторії руху ефективних освітніх систем до атракторів тактично
визначаються їхніми можливостями до самоорганізації
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
ефективна освітня система; соціальний капітал; міра різноманітності; синергетичний
сценарій; атрактори; жорстка, "м’яка", синергетична освітні системи; делеговані повноваження;
мережева взаємодія. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
25 Вер 2016 19:21 |
Останні зміни: |
25 Вер 2016 19:26 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21989 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |