Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем

Пастовенський О. В. (2016) Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 84. С. 97–101. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
Текст
22.pdf

Завантажити (356kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено процес розвитку ефективних освітніх систем. Зроблено висновок, що зазначений процес у залежності від міри різноманітності систем і рівня соціального капіталу стратегічно відбувається за синергетичним сценарієм до визначених атракторів – жорсткої системи, систем з делегованими управлінськими повноваженнями, "м’якої", з розвиненою мережевою взаємодією, синергетичної. Водночас траєкторії руху ефективних освітніх систем до атракторів тактично визначаються їхніми можливостями до самоорганізації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ефективна освітня система; соціальний капітал; міра різноманітності; синергетичний сценарій; атрактори; жорстка, "м’яка", синергетична освітні системи; делеговані повноваження; мережева взаємодія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 19:21
Оновлення: 10 Вер 2025 08:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21989
ДСТУ 8302:2015: Пастовенський О. В. Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 84. С. 97–101.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу