Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 87-91.
|
Text
Download (557kB) | Перегляд |
Опис
Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер |
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Оксана Куліковська |
Дата внесення: | 26 Вер 2016 10:32 |
Останні зміни: | 26 Вер 2016 10:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |