Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun

Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 87-91.

[img]
Перегляд
Text
Download (557kB) | Перегляд

Опис

Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер
Теми: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 26 Вер 2016 10:32
Останні зміни: 26 Вер 2016 10:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу