Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 87-91.
|
Text
Download (557kB) | Preview |
Abstract
Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер |
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Оксана Куліковська |
Date Deposited: | 26 Sep 2016 10:32 |
Last Modified: | 26 Sep 2016 10:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |