Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun

Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 87-91.

[img]
Preview
Text
Download (557kB) | Preview

Abstract

Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Оксана Куліковська
Date Deposited: 26 Sep 2016 10:32
Last Modified: 26 Sep 2016 10:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017

Actions (login required)

View Item View Item