PR as a marketing tool

Chernoverova, A. (2016) PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. с. 16-17.

[img]
Перегляд
Text
Download (74kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 17 Жов 2016 11:40
Останні зміни: 17 Жов 2016 11:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22190

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу