Бурмакіна, Н. С.
(2016)
Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної
компетентності магістрантів аграрних спеціальностей.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)).
с. 21-25.
ISSN 2076-6173
Опис
На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна
компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами
професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами
професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття
"критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної
компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання
професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |