Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей

Бурмакіна Н. С. (2016) Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 21–25. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття "критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критерій, показник, магістрант, професійно-педагогічна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Жовт 2016 19:20
Оновлення: 20 Жовт 2016 19:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22219

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу