Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 84-90. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Oct 2016 19:42
Last Modified: 23 Oct 2016 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22235

Actions (login required)

View Item View Item