Ляпунова В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 84–90. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та
психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до
формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів
підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової
форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування
толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Жовт 2016 19:42 |
Оновлення: | 23 Жовт 2016 19:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22235 |
ДСТУ 8302:2015: | Ляпунова В. А. Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 84–90. |