Фальштинська, Ю. В.
(2016)
Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-
комунікаційних технологій у дистанційному навчанні.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)).
с. 143-148.
ISSN 2076-6173
Опис
В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання
інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які
впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння
навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що
візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам
важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо
розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |