Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням

Кравець, О. Є. (2015) Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць (144). с. 371-375.

[img]
Перегляд
Text
Download (560kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 01 Лист 2016 08:11
Останні зміни: 02 Жов 2018 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22312

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу