Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США

Самойлюкевич І. В. (2008) Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 115–119. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (128kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості сучасних інноваційних освітніх процесів у США. Проаналізовано психолого-педагогічні основи реформування професійної підготовки вчителів іноземних мов через поширення інформаційно-комунікаційних технологій у теорію і практику навчання. Наведено приклади інтеграції ІКТ у педагогічну освіту розкривають їх інноваційний потенціал.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 11 Лист 2008 12:02
Оновлення: 06 Жовт 2016 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2235

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу