Федорова, М. А.
(2014)
Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки).
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді.
с. 350-359.
Опис
статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |