Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою

Федорова, М. А. (2015) Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою. Нові технології навчання :науково-методичний зб. (86). с. 130-134.

[img]
Перегляд
pdf
Download (416kB) | Перегляд

Опис

У статті охарактеризовано зміст поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Автором наступність у вихованні моральних цінностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку розуміється як встановлення об'єктивного зв'язку між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, що має на меті забезпечити його послідовність, системність, сприяти переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Проаналізовано причини, що ускладнюють реалізацію наступності в період переходу від дошкільної до початкової шкільної освіти. Автором запропоновано власний підхід до виділення аспектів наступності у вихованні моральних цінностей (індивідуально-особистісний та організаційно-педагогічний), обґрунтовано їх змістовне наповнення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: наступність, принцип наступності у вихованні, аспекти наступності, моральні цінності.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лист 2016 11:15
Останні зміни: 08 Лист 2016 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22356

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу