Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства

Коневщинська О. Е. (2016) Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). С. 32–41. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (245kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано актуальність впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну галузь, розкрито сутність основних дефініцій, визначено проблемне коло й уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження. Здійснено огляд державних документів щодо питань впровадження медіаосвіти в Україні, а також питань, пов’язаних з безпечним і відповідальним використанням мережі Інтернет, зокрема мережних технологій у навчальній діяльності. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій, які стосуються обґрунтування важливості та необхідності впровадження медіаосвіти в освітню галузь, а також формування достатнього рівня медіакультури суб’єктів навчальної діяльності. Визначено сутність основних компонентів медіакультури особистості, зокрема медіаграмотності, медіаосвіченості; медіаобізнанасті. Досліджено роль мережних технологій як необхідного інструментарію для впровадження і розвитку медіаосвіти і формування медіакультури особистості у сучасному інформаційному суспільстві.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: медіаосвіта; медіакультура особистості; медіаграмотність; медіаосвіченість; медіаобізнаність; соціальні електронні мережі
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.Е. Коневщинська
Дата подачі: 16 Лист 2016 07:36
Оновлення: 16 Лист 2016 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22398

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу