Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій

Коневщинська, О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). pp. 82-88. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (133kB) | Preview
Official URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304

Abstract

У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психолого-педагогічні передумови; інформаційно-освітнє середовище; мережні технології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Date Deposited: 16 Nov 2016 13:43
Last Modified: 16 Nov 2016 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22399

Actions (login required)

View Item View Item