Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості

Максимова, О. О. (2016) Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика (21). с. 120-125.

[img]
Перегляд
pdf
Download (247kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюється поява терміну «толерантність» та його провісників, звернення до цієї цінності філософів, починаючи з античного світу (етика конфуціанства, позиції Геракліта, Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, Сенеки, Марка Аврелія, Дж. Локка, Ф. Вольтера, Ж.-Ж. Руссо, Г. Сковороди). Аналізується внесок релігій у розвиток досліджуваного поняття.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: толерантність, терпимість, людинолюбство, рівноцінне існування, гуманістичний світогляд, етико-моральний вимір.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 01 Груд 2016 10:23
Останні зміни: 01 Груд 2016 10:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22563

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу