Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості

Максимова, О. О. (2016) Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика (21). pp. 120-125.

[img]
Preview
PDF
Download (247kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюється поява терміну «толерантність» та його провісників, звернення до цієї цінності філософів, починаючи з античного світу (етика конфуціанства, позиції Геракліта, Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, Сенеки, Марка Аврелія, Дж. Локка, Ф. Вольтера, Ж.-Ж. Руссо, Г. Сковороди). Аналізується внесок релігій у розвиток досліджуваного поняття.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: толерантність, терпимість, людинолюбство, рівноцінне існування, гуманістичний світогляд, етико-моральний вимір.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 01 Dec 2016 10:23
Last Modified: 01 Dec 2016 10:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22563

Actions (login required)

View Item View Item