Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів

Вознюк О. В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої.. С. 239–250.

[img]
Preview
pdf
Download (499kB) | Preview

Анотація

Аналізуються базові міфи сучасної освіти. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися не стільки на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічні міфи, фундаменталізація знань, міждисциплінарний характер знань.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 19 Груд 2016 13:17
Оновлення: 19 Груд 2016 13:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22790

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу