Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів

Вознюк, О. В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої.. pp. 239-250.

[img]
Preview
PDF
Download (499kB) | Preview

Abstract

Аналізуються базові міфи сучасної освіти. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися не стільки на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічні міфи, фундаменталізація знань, міждисциплінарний характер знань.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 19 Dec 2016 13:17
Last Modified: 19 Dec 2016 13:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22790

Actions (login required)

View Item View Item