Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", с. 254-261.

[img]
Перегляд
Text
Download (478kB) | Перегляд
Тип елементу : Розділ книги
Ключові слова: контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Наталія Мирончук
Дата внесення: 07 Січ 2017 17:34
Останні зміни: 07 Січ 2017 17:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23212

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу