Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", С. 254–261.

[img]
Preview
Текст
Download (478kB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Ключові слова: контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Миколаївна Мирончук
Дата подачі: 07 Січ 2017 17:34
Оновлення: 07 Січ 2017 17:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23212

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу