Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", с. 254-261.
|
Text
Download (478kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Ключові слова: | контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | Наталія Мирончук |
Дата внесення: | 07 Січ 2017 17:34 |
Останні зміни: | 07 Січ 2017 17:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23212 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |