Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників

Загурська І. С., Никончук Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта (5). С. 90–94. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (448kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема виникнення ситуативної тривожності у старшокласників, пов’язаної з професійним самовизначенням, складанням випускних екзаменів, підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання. Відмічається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, ситуативна тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня розумової працездатності до абсолютної невпевненості у власних силах. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня ситуативної тривожності, та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою просвітницько-розвивального тренінгу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісна тривожність, ситуативна тривожність, тренінг, метод «Мозковий штурм», метод «Групова дискусія»
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 13 Січ 2017 12:33
Оновлення: 13 Січ 2017 12:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23263

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу