Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці

Кирильчук, І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). pp. 184-188. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (762kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці. Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш- ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові- дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо- нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 13 Jan 2017 21:57
Last Modified: 13 Jan 2017 21:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23277

Actions (login required)

View Item View Item