Вплив дефіциту на поведінку споживача

Кулаковський, Т. Ю. (2016) Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (3 (77)). с. 71-79. ISSN 1728-4236

[img]
Перегляд
Text
Download (332kB) | Перегляд

Опис

Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання споживчих якостей товару.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: попит на товар; дефіцит товару; економічна теорія; теорія реактивного опору; теорія товару; «раціональна людина»; економічна наука; психологічна наука; ціна; якість; маніпулювання; свобода.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Січ 2017 13:10
Останні зміни: 17 Січ 2017 13:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23325

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу