Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу

Тарнавська Н. П., Своякова Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

[img]
Preview
pdf
Download (219kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 23 Січ 2017 12:35
Оновлення: 23 Січ 2017 12:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23362

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу