Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту

Кендзьор П. І. (2016) Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 70–74. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (366kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічний експеримент, критерії ефективності, полікультурне виховання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:32
Оновлення: 30 Січ 2017 19:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23506

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу