Кендзьор П. І.
(2016)
Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
С. 70–74.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |