Кендзьор П. І. (2016) Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 70–74. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (366kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічний експеримент, критерії ефективності, полікультурне виховання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:32 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23506 |
ДСТУ 8302:2015: | Кендзьор П. І. Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 70–74. |