Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід

Левківська К. В. (2016) Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 81–85. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (351kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати аналізу наукової літератури щодо визначення теоретичних передумов дослідження цінностей інновацій у системі освіти; охарактеризовано різні підходи до формування критеріальної системи оцінювання акмеологічних засад діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів; визначено основні тенденції проектування критеріїв моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів у науковій літературі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критерії моніторингу, акмеологічний підхід, цінності, ціннісні засади, аксіологічна сфера, інноваційні навчальні заклади
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:38
Оновлення: 30 Січ 2017 19:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23508

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу