Лисенко, М. Ю.
(2016)
Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 86-90.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |