Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів

Лисенко М. Ю. (2016) Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 86–90. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (344kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: саморегуляція, особистість, навчальна діяльність, методи навчання, саморозвиток, самопізнання, уміння і навички
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:41
Оновлення: 30 Січ 2017 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23509

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу