Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 91-94. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (344kB) | Preview

Abstract

У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 19:44
Last Modified: 30 Jan 2017 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23510

Actions (login required)

View Item View Item