Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 86. С. 91–94. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (344kB) | Preview
Анотація
У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 30 Січ 2017 21:44 |
| Оновлення: | 30 Січ 2017 21:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23510 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 86. С. 91–94. |


