Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів

Підгурська, В. Ю. (2016) Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 111-115. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (345kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито зміст понять "креативність" і "творчість" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. З’ясовано, що креативна здатність ґрунтується на синтезі творчої фантазії й професійного інтелекту. Достатньо високий рівень інтелекту є істотною й необхідною якістю творчого процесу. Встановлено, що креативність майбутнього вчителя-класовода потрібно розвивати в процесі педагогічної практики, яка передбачає постійний творчий пошук, самостійний розвиток і формування професійних умінь. З'ясовано, що мета виробничої практики у контексті формування творчої мовнокомунікативної особистості учителя початкових класів, – навчити студентів застосовувати здобуті знання з української мови у конкретних ситуаціях професійного спілкування. Визначено: студент-практикант має усвідомлювати, що результативність навчальних досягнень школярів значною мірою залежать від творчої активності вчителя, здатного по-новому застосовувати знання й уміння сформовані в процесі професійної мовної й лінгвометодичної підготовки в нових умовах сьогодення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативність, творчість, інтелект, педагогічна практика, мовнокомунікативна компетентність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 19:57
Останні зміни: 30 Січ 2017 20:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23515

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу