Проворова, Є. М.
(2016)
Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 120-124.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
методична підготовка майбутнього вчителя музики, музично-методичний курс, співацька діяльність, музичне сприйняття, культура слухання, педагогічна праксеологія |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
30 Січ 2017 20:04 |
Останні зміни: |
30 Січ 2017 20:11 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23517 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |