Рожнова, Г. П.
(2016)
Теоретичний та історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 125-129.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено становлення підготовки журналістів на зламі століть – кінець ХХ початок ХХІ. Саме у цей період відбулось переосмислення подання, відтворення та сприйняття інформації, а суспільство починає визнавати журналістику, як четверту владу. Тому питання підготовки висококваліфікованих журналістських кадрів постає дуже гостро. Крім того, виникає жорстка необхідність підготовки спеціалістів, які зможуть маніпулювати та користуватись, а також направляти у потрібне інформаційне русло інформацію з інформаційних каналів до народу, розробка механізмів та засобів масової інформації та комунікації, а саме інтернет-комунікацій, що зумовлює появу нових видів ЗМІ та розширює функціональні обов’язки журналіста.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
журналістська освіта, кваліфіковані кадри, професійна підготовка, вища журналістська освіта, компетентністна стратегія, освітньо-професійний процес |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
30 Січ 2017 20:07 |
Останні зміни: |
30 Січ 2017 20:14 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23518 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |