Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі

Руденька, Т. М. (2016) Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 130-135. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (364kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості змістового та структурного наповнення професійної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю з урахуванням специфіки коледжу культури і мистецтв. З’ясовано співвідношення завдань діяльності коледжу культури і мистецтв із засобами арт-педагогіки в їх реалізації. Виокремлено кілька основних компонентів означеної компетентності: перцептивний, мотиваційно-емоційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Обґрунтовано зміст та особливості кожного з компонентів професійної компетентності з урахуванням можливостей арт-педагогіки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: арт-педагогіка,компоненти професійної компетентності, майбутні фахівці, мистецький профіль
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 20:10
Last Modified: 30 Jan 2017 20:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23519

Actions (login required)

View Item View Item